KO-Hangar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bussen en camions

2 posters

Go down

Bussen en camions Empty Bussen en camions

Post by Wouter Wed Jul 27, 2016 10:26 pm

Omdat we in dit stadium nog flink out of-the-box mogen denken: wat met het idee van een bus te kopen en daar parkeerplek voor te zoeken?  Maakt het hele project flexibel omdat we snel kunnen verkassen als het ons ergens niet meer aanstaat.  Voordeel bus: veel daglicht.

Ik heb enkele weken geleden hier rond al een avondje volgesurft en deze kwam er niet slecht uit kwestie van prijs/kwaliteitsverhouding: mascus.be/transport/stadsbus/mercedes-benz-o405-geleed-weinig-km/hj5hg83k.html

Deze is uit één stuk en valt lager uit van prijs: 2dehands.be/bestelwagens-vrachtwagens/overige-merken/overige-modellen/autobus-van-hool-a500-1991-297606865.html

Aan de kleine kant voor atelier maar wel een schoneke en is oldtimer (voordelig?): mascus.be/transport/touringcar/mercedes-benz-o-303-13-r-350-404/gg2eb86a.html
(voor de fun: vanaf 3.15: youtube.com/watch?v=yiGs_8-EMJQ)

Oud kan, hoog ook: mascus.be/transport/touringcar/neoplan-n22-dobb-dakker-69-1-nr-351/g7e5faea.html

Deze annonce vertelt dat een bus ingeschreven kan worden als mobilhome, dus C-rijbewijs voldoende en goedkoper en verzekering tax vermoed ik: 2dehands.be/bestelwagens-vrachtwagens/overige-merken/overige-modellen/van-hool-bus-te-koop-286404719.html

Is aardgas goekoper en groener? mascus.be/transport/intercitybus/mercedes-benz-o-405-n-cng-erdgas-315-202-a-20-a-21/9ihd8556.html

Een geleedpotige van 18m: mascus.be/transport/anders-bus/scania-omnicity-cn94ua-4-in-stock/45h85gfe.html

Wouter

Posts : 10
Join date : 2016-07-26

Back to top Go down

Bussen en camions Empty Re: Bussen en camions

Post by Thomas/Xaphoon Fri Jul 29, 2016 5:48 pm

Een bus, heb ik ook over zitten nadenken.
Vrees voor staanplaats als we ze niet gaan inschrijven/verzekeren..
Wel relatief lage prijzen! dus miss wel een optie moesten we grond/terein kopen(huren lange termijn) !

Thomas/Xaphoon

Posts : 6
Join date : 2016-07-26

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum